Nya bilder på mammas prinsessa ...

.. Blev det till och med idag.

Nu har jag hunnit att vika in tvätten , phuu.
Skönt att slippa den imorgon , så man kanske ska vila lite.
Och ängna sig lite tid till sig själv imorgon på förmiddagen.

Och para slappa och äta god frukost.
Fick lite nya bilder idag på vår lilla prinsessa.

 

 

Mammas lilla fis som bara växer och växer , tiden bara springer iväg.
Hon är snart minsann 3 mån. Kan inte fatta de 3 mån , ojoj.
Kommer forfarande ihåg min stora mage i slutet , fölossningen och allt.

Och nu sitter hon är och är snart 3 mån herre min gud.
Och denna veckan ska vi bestäma oss om dopet med som ska bli snart.
Allt som ska fixas och var hon ska döpas osv. Återstår och se.

Nee nu ska jag ta mig kaffe , en värktablett mot ryggen
Sen blir det nog sängen för min del denna kväll. Är ju en dag imorgon med.
   
                                             SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0