Ny morgon och nya tag ...

... Blir det idag.


Men vad ska man hitta på idag da ? Inte en aning faktiskt.
första koppen kaffe är nere , och diskmaskinen är tömd.

Va ska man göra nu då ? tvätten hänger här och ropa efter mig
men jag orkar inte det just nu , en kopp kaffe till skulle kanske sitta
fint och sitta en stund ute i det underbara vädret.

Lillan ligger under sitt babygym och pratar som bara den med alla figurer
sambon sitter vid sin dator och jag vid min. Hunden solar ute och katten vet jag inte :)

Lillan vaknade 3 inatt av en mardröm tror jag hon skrek så tog upp henne
pussade lite på henne , fick i henne mat sen somnade hon igen.
Vaknade vid 7 igen och så la jag henne brevid mig sen sov vi till halv 10
underbart , så nu blir det faktiskt en kopp sen ska jag mysa med min lilla
flicka lite , hon har nog mycket att berätta för mig idag :)


                                                                                    SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Hej,tycker att du kan slappa idag,ta det lugnt å bara vara,det är nyttigt det med,det blev ju fint i badrum å Lovas rum,ha det bra så ses vi snart,kram till er alla

2010-06-23 @ 12:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0