Nu är det slut på det roliga...

... SWEDEN ROCH FESTIVAL 2010 ÄR SLUT !





Och jag är ganska besviken på detta tråkiga väder , usch de va inte alls
roligt , men viss det gick ju man fick ta på sig kläder.
Och äntligen fick jag äta min langos :) , mmm gotti gott.

Blev lite inhandlat också , en huv tröja och ett par mys byxor
sen en ring av sambon min. Tror de typ va de ända.

Men det har varit trevligt fast vädret trättat underbara människor och
andra massa trevligt folk.

Tyvärr blev det inga bilder då pga vädret. Sorry .
Men nu ska vi börja bloggen som vanligt igen :)

                                                                                SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0