Nehe ...

... Minsann , John Blund har fasen varit här idag med.



Så , nu har jag kollat på mina unga mödrar avsnitt , spännande.
Men kan reta ihjäl mig på vissa alltså , usch. Men ska försöka hålla
allt inom mig . Tror de hade blivit ett dundrande inlägg =).

Nu ropar min dotter på mig och vill ha mat och ny blöja så man kan sova
ännu mer inatt. Och sängen ropar ännu högre faktiskt. Man blir faktiskt helt
slut av att inte ta den lilla " powernapen " på eftermiddagarna. Men ibland måste
man välja vilken man ska göra , och idag blev det trevligt sällskap =).

Nej alla får sova gott och drömma sött.
GOODNIGHT !

                                                                             


                                                                         SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0