Nehe , jaha om man skulle ...

... Gå ut med vovven och sen till sängen.



Finns ju inte ett skit att göra nu i kvällningen. Så jag ta på vovven
kopplet och så traskar vi en kvällsrunda så väntar sängen för oss
sen när vi kommer hem , underbart.

Lillan sover så gott nu , se hur hon sover inatt. Hoppas hon sover gott.
Jag ska sova underbart gott i alla fall. Har inte hunit vila någonting idag
så jag är ganska slut faktiskt.

Solen tar ganska mycket på en när man har legat där 1 timmes tid.
Men det är ju så jävla härligt bara.

Jaa , imorgon så kommer vår efterlängtade Tv vi har beställt , sen väntas
dopp för lilla vovven med imorgon i denna hetta.
Så hon kommer bli så glad så , och mina föräldrar har satt upp pollen idag
så imorgon blir det väl att doppa fötterna lite med lillan och se hur hon gillar det.

Nee , nu ska jag resa mig från soffan och dra ut en runda ikväll.

Hörs imorgon gott folk. NattiNatti.

      ♥  ♥  
                  ♥

Jaa , här har vi hela den fina familjen tillsammans. Vi kan ju inte bli finare än
va vi är , hehe . Ja familjen betyder ju allt.
                                            
                                           SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Hej Ida,ja ni är ju jättefina hela familjen,ta det lugnt med LOva i morgon i solen den är inte så snäll mot de små kramen på er alla

2010-06-29 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0