Natten ...

... Med Lova har varit bra.

Hon somnade vid 23 tide i sin säng.
Sen vaknade hon halv 3 på morgonen , hon hade bajjat minsann.
Sen ville hon inte somna förräns 4 tiden igen.
Sen vaknade hon 6 igen och va dunderhungrig sen somnade hon och vaknade
vid halv 9 tiden , sen låg vi och myste i sängen och pratade lite
till halv 10 , sen gick vi upp.

Hon är på väldigt bra humör idag , prata och skrattar.
Hon har suttit i sin gunga nu och tittat på Mtv
och sprattlat och lyssnat så jag hann städa av köket lite snabbt.

Nu ligger hon i vagnen och prata för fullt och lyssnar.
Jag ska försöka få i mig lite frulle tänkte jag sen är de väl dax att
rensa ut i gaderoberna och lägga in de nya.

Och städa , städa och städa. Usch fy blä.
Men de måste göras.

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0