Måndagen börja lida mot sitt slut ...

.. Och såklart är det början på en ny underbar dag.



Hoppas på solsken och massa värme till tusen.

Jaha lillan och jag tog verkligen en powernap sen eftermiddag idag ca 2 timmar
sambon väckte oss halv 9 , shit tänkte jag hela kvällen är borta.
Jag skulle göra ganska mycket , typ som duschat gjort ansiktsmask
och pysslat om mig själv lite ikväll men ikke de inte :)

Så jag tog bilen och körde ner till stan för att köpa gotte godis och cola
för att sitta och kränga i oss ikväll , mmm det förtjänade vi efter en sån här
stor städ dag som denna och gud va god det va :)



Mmm , nam nam gottegris till max idag.
Jaha snart väntar nog sängen för mig och sambon också , lillan hon ligger redan
och sover så gott så i sin lilla säng och kommer nog göra hela natten.

Se om det blir fler inlägg ikväll annars skriver jag imorgon.
                                                                                                                                SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0