LillÄlsk ..

.. Va så duktig igår så.



Det va första gången hon va med och fiskade , vet inte om
hon gillade de för hon sov precis hela tiden :)
Så hon sov nog gott i sin vagn ute i solnedgången :)

Hon somnade och vaknade när vi flyttade in henne i bilen då hade hon
sovit i 2 timmar duktig flicka.
Sen va hon vaken på Mc Donald´s sen kom vi hem hon fick lite mat och mys.
Sen la jag henne i sängen då va kl. 00.00 ungefär och hon stensomnade verkligen
och vaknade idag vid halv 9 , underbart. Och nu sove hon igen i sin säng.
Så jag ska passa på att ta mig lite kaffe och sen ska jag tömma diskmaskinen
och sen lite senare blir det att storhandla minsann :)

Ha en underbar förmiddag.

                                                                                                    SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0