Kan inte mer än att reta gallfeber ...

... På en , nu när rocken är över så skiner solen.



Hur trisst är inte det då ? aaa , kan reta ihjäl mig , blä fy.
Jaja , men det är bara att tänka positivt och se framåt åt sommaren och
andra festivaler och hoppas på bättre väder då och njuta.

Jaa , nu har dagen middag , hel kyckling och pommes till.
Stått i ugnen i 3 timmar snart , inte pommes sen då utan kycklingen vill säga :)
Såå nu börja jag minsann bli lite små hungrig faktiskt. Mmm ska bli gotti gott att äta.
Så nu ska jag fixa till i ugnen och så , måste ju få plats med pommesen med så dom blir klara.

Ha en underbar dag , ska lägga in bild sen för jag och sambon har ändrat om i sovrummet idag
ännu ett litet ryck vi fixk idag på morgonen men kommer bilder sen. Och sen en bild på
våran lilla rock brud nu under rock :)

Hörs senare .

                                                                                            SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0