John Blund ...

... Har precis klappat mig på axlen och jag blev så himla trött.

Har suttit och spelat ett spel på FB , och det är verkligen beroende .
Man vill ju verkligen bara slå sitt rekord hela , hela tiden.
Mina ögon snurra fan snart av sig själva och suddigt börja jag se,
och då är det kanske dax att sluta minsann.

Har nattat lillan iallafall och hon sover så gott så nu i sin säng.
Mycket pigg och gla dotter idag , inte alls varit gnällig utan mer pratig
av sig. Och har bara velat vara uppe och mysa och prata.

Nu sover hon och jag ska ta mig en kopp kaffe innan sängen den börjar
ropa allt för högt på mig faktiskt. Se om man hittar någon bra film man kan kolla
på innan man somnar , eller kanske om man hittar en dålig film.
Så kan man ju försöka somna till den.

Imorgon står tvätten högst upp på schemat iallafall , hur trisst de än är så Okej ?

Nattinatti alla !

                                                                      SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0