Jaha , snart väntar fiske ...

.. Hoppas man får napp idag :)



Storhandlingen är nu avklarad , blev lite smått och gott.
Men givetvis glömde jag MINA glassbåtar :/ , kanske få åka ner till affären
imorgon bara för att få mumsa i mig dom , mmm gottgott.

Istället köpte jag OSTBOLLAR som jag ska doppa i en god dipp.
Blir nog en bra film med ikväll , förhoppningsvis. Återstår och se.

Maten idag blev en god köttfärsås som hjärtat mitt gjorde med spagetti.
Nu kom vi precis in från en prommenad i skogen , vi va tvungna att gräva
efter mask , pii attan va äckliga dom är men hoppas nu vi får lite napp.
Kanske en stor bigging så man kan steka dem och äta , mmm.
Nee nu ska jag glo lite på Tv och hinna vila en stund innan M&M kommer så man
okar med kvällen med fiske.

Men ska försöka ta lite bilder ikväll och lägga upp senare ikväll.
Ha en underbar dag / kväll.



Underbart fin bild ritat av mig :) hehe.
                                                                                                    SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: jenna

Hej. Fick ni någon fisk idag? Det är bra med mig =)

2010-06-18 @ 20:50:28
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0