Jaha nu är snart denna tisdagen ...

... Också över , och det är snart början på en ny dag.



Jag och lillan har lekt nu ganska länge , hon har inte sovit en blund
sen jag väkte henne vid lite över 6. Så hon hoch jag har precis tagit
oss ett varmt och skönt bad. Och PANG hon stensomnade hos pappan sin
jag hann inte sätta på mig kläder och gå på toan så låg hon i sin säng och
verkligen stensov , herregud. Hon va ganska trött med andra ord.

Så nu lägger jag in alla bilder från kameran in i datorn. Jag och sambon ska
åka till mina föräldrar imorgon och skriva ut bilder , som jag skrivit.
Så nu måste vi bestämma oss för vilka vi ska ha , vilket kommer bli super svårt
tror jag , men vi får väl enas om några stycken , han få ta några och jag någr så
löser det sig minsann till slut. Sen ska Lovisen träffa mormor , morfar och morbror
och hans söta lilla flicka med om dom hinner hem innan vi åker men de hoppas jag.

Här kommer i alla fall lite smakprov på bilderna vi tagit de senaste dagarna.









Det finns massa , massa fler bilder med orkar inte ladda upp fler.
Men några här blev det i alla fall. Hon är så stor nu lillan.
2 månader och 5 dagar idag , herregud vad tiden den springer iväg.
Men känns som om vi haft henne mycket , mycket längre.

Nee nu ska jag kolla runt på lite skit , men återkommer senare med ett
inlägg eller två innan sängen den kallar på mig :)

                                                                                                      SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0