Jaha nu är snart denna dagen över ...

... Och jag har inte gjort de jag skulle.



Shit , timmarna bara springer iväg när man blivit mamma. Det är sant !
Tvätten hänger fortfarande på tork , och i torktummlaren. Gjorde inte de idag.
Sen skulle jag dammsugat och plockat lite , men nej inte de heller.

Men det ända jag gjort idag är faktiskt att jag har satt in alla fotorna i ramarna
och spikat upp dom på min foto vägg , blev väldigt najs. Ska ta bild och lägga upp
så fort jag har tid det lovar jag :)

Lillan hon sover nu , men vaknar nog snart . Känner det på mig.
Så ska vi åka och hämta pappan som kollat fotboll hos M.
Sen ropar nog sängen för min del idag ,
ska tvinga sambon massera mig , min rygg
ta dö på mig ikväll. Usch hatar den just idag. Men men blir väl bättre :D

Hörs senare ikväll. Kisses
                                                                                                             SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, jobbigt läge när man inte ens hinner med städningen ;) Men ni storstäda ju här om dagen så såååå himla skitit kan de la inte va?



Jag och Milli gick lååång runda idag, har nog överansträngt mig för fyfan vad ont jag har nu! :(

2010-06-23 @ 22:01:47
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0