Jag lovade er ju bilder ...

... På mammas lilla rockare.


Lillan va ju med en runda på SRF , de kan hon ju bara inte missa.
Synd bara att det verkligen spöregnade. Hon sov i och för sig största delen
vilket kanske va ganska skönt. Hon stördes inte av musiken denna lilla
söta , och låg och njöt i sin vagn som en prinsessa.
Här kommer bilderna på Girl Rocker :)








Tyvärr blev bilderna på fel håll men skit samma ni ser ju att det
är lillfisan ändå :) med sina fina döskallar , hehe.

Nee nu har jag badat lillan och nattat henne för kvällen.
Nu har jag precis fått i mig kvällsmaten med så nu blir det
sängen för mig och sambons del med en ny film och mys.

Ha en trevlig kväll / natt så höres vi imorgon.
Natti Natti.

                                                                                                      SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad hon är söt, lilla fisan =)

2010-06-15 @ 09:08:35
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0