Imorgon smäller det ...

... SWEDEN ROCK FESTIVAL 2010 börjar.

Längtar till tusen att få åka dit imorgon och gå en runda
detta är ju verkligen höjdpunkten på året , weiii.

M&M va på besök innan på kaffe och rallyspel , trevligt trevligt.
Jag hann till och med handla nu så vi har saker hemma nu denna
veckan , skönt att slippa handla mycket i mitten.

Och så dagens höjdpunkt är ju att SKATTEPENGARNA har kommit ,
dom kunde ju inte komma på bättre tid , i och med ROCK och det
tackar man ju för :).

Nee snart ska jag och lill Lovisen gå och bada , sen ska hon få lite mys och mat
sen väntas sängen för hennes del minsann.
Nu sitter jag i soffan , hon ligger i vagnen och prata snart dax att ta upp henne
för snart e de inte så himla roligt längre =)
Nu sitter jag och smaska på en glassbåt me , mmm gotti gott gott.

Men hörs later.

                                                           SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0