Herregud vilken dålig uppdatering ...

... Jag har gjort idag , kör allt i ett istället.


Lill älsk vaknade idag vid halv 7 första gången , sen myste vi och jag la
henne brevid mig i stor sängen och hon och jag somnade om till halv 11
tiden ungefär , uuuu underbart. Sen steg vi upp hon fick lite mat sen la jag
henne under baby gymmet så låg och där ett tag.

Underbara Sandra ringde till mig så vi pratade i massor om massa roligt
och massa " skitprat " hehe , alltid lika roligt må ni tro.
Sen traskade jag och lillan ner till stan och träffade Anna och hennes lilla gosse.
Gick en runda inom H&M och kikade lite sen blev det kaffe på caféet.
Mysigt till tusen och underbart väder. Man blir verkligen på bra humör.

Sen pratade jag lite till med sandra , på väg hemåt. När jag kom hem hade
älsklingen börjat med maten så det va bara att sätta sig och äta gott. Mmmm.

sen körde vi till Sandbäck och gasade lite där. Fick kaffe och nybakad rabarbepaj
och vaniljsås mmm så gott det va. Och det är ju ett tecken på SOMMAR tycker jag.
Så vår dag har verkligen varit fullspäckad minsann. Så nu njuter vi lite till :)

Sen nu liller lillan och sover så gott i soffan ihop burrad i täcket sitt. Såå sött.
Jag har hunnit med att titta på de 2 avsnitten av unga mödrar som jag missade innan
idag . Och nu blir det arga snickaren som startat precis. Så återkommer efter det
med en nytt inlägg. Ha en underbar tid tills dess :)

                                                                                                       SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0