Hej ho let´s go...

.. Vilken underbar dag .



Solen skiner för fullt och varmt som satan är det ute.
Hur underbar är de inte då och hur glad blir man inte.
Man får lite ny energi i alla fall och det är toppen.

Jag och lillan tog sovmorgon till halv 11 idag , underbart.
Hon somnade runt tolv igår och vaknade först vid 8 första gången
lite mat och ny blöja sen va det mys i mammas och pappas säng
till halv 11. Sen va man pigg och gla som bara den.

Nu är sambons mamma här på besök , vi har fikat och ätit middag
och farmor har myst med lillan , så gott så.

Nu är dom ute med vovvarna och lillan sover gott i sin säng och jag sitter
här vid datorn , knäpp som man är men ska snart ut och sätta mig på
vår uteplats tänkte jag , men iskall juice .

Ikväll blir det fiske som står på schemat , denna gången ska vi få fisk som attan.
Så har en fortsatt trevlig dag alla.

SEE YAA !!                                                                      


Kommentarer
Postat av: eriika - BF 30 juni

ja det är som skönt:) hade en jättebra midsommar! dudå?

2010-06-26 @ 21:27:57
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0