Godmorgon solsken...

... Ännu en dag med sol , underbart.



Lillan har sovit lite oroligt inatt , men vi vaknade inte förräns 9
imorse , lät henne sova i vår säng inatt. Kändes kanske tryggare.

Har minsann hunnit städa resten idag i värmen medans lillan
låg i soffan och hade roligt , men hann minsann precis
sen blev hon uttråkad så jag fick ta henne .
Men nu luktar det gott här igen och gjorde plats framme vid Tv bänken.

Sambon han är ute och pilka torsk igen , får väl hoppas på lite större
denna gången . Så man kan göra den i ugnen , mmm.

Lillan sover i soffan nu efter att ha legat ute en stund i de fina vädret ,
hon tyckte de va jätte mysigt , hon är ju sååå himla varm av sig.
Så detta va underbart tyckte hon.

Nu ska jag ta och sätta mig ute och försöka få lite färg.
Nu medans solen skiner så underbart.

Så hörs senare för idagär jag på mycket bättre humör :D

                         SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0