Godmorgon midsommar.

.. Underbart sol väder , håll i dig nu hela dagen.



 Igår va vi i sandbäck och tittade på midsommatstången min pappa
hade gjort till Lillan , den blev så fin så. Efter det tog vi med
lillebror till mig ut på en fiske tur , men blev ikke någon fisk alls :/

Men jag tog årets första dopp , pga hunden vår hoppade från bryggan
och skulle efter en svan som va hur långt ut som helst. Sen kom ju
inte klumpen upp igen så jag fick hoppa i och LYFTA upp henne
och hon är ju inte lite om man säger så.

Men men , de slutade bra till slut i alla fall.

Nee , idag blir de midsommar firande först här hemma med lite
god midsommar mat jag och sambon valt ut :)

Sen blir det hem till mina föräldrar och grilla senare i eftermiddag
och äta jordgubbar :) , mmm längtar till tusen.

Så jag önskar alla en glad midsommar.



Puss och kramar.

SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Ja du det är inte lätt att ha en vovve som zimba,men nu fick du ju ta ett dopp,det var nog inte så varmt kanske kram

2010-06-25 @ 11:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0