Fiskelycka ? ...

... Nee , inte denna gången heller.



Det är ju förbaskat me , inte ens en lite bajs fisk man kan få på
kroken , blää. Undrar när det är vår tur?
Kanske ska ta en tripp imorgon också , de kanske är vår tur då ?

Jaa , vi kom i alla fall ut i det underbara vädret. Blåste lite nere vid
havet men det va inte kallt ett dugg , hur skönt som helst.
Fick nog till och med lite färg , har inte äns kollat.
Men myggbett fick man , aaa hatar de blä. Får väl ta tabletten innan jag
lägger mig och smörja och hoppas på de bästa.

Nu ligger lillan och sover så gott , och de ska jag med göra snart är ganska
trött nu. Och så har vi en rolig dag imorgon och se fram till.

MIDSOMMAR BRUDEN.

 hennes första midsommarafton.
Hon va så duktig och så snäll fisan vår.
Så nu har hon firat det också och nöjd va hon efter kvällens slut.

Har en underbar kväll.
SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: eriika - BF 30 juni

ja det förstår jag! det är ju en helt annan grej att fira det med sitt barn än bara för sin egen skull:)



det var sol på dagarna och regnade på natten så jag tycker vi hade helt okej med vädret :)

2010-06-27 @ 17:59:06
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0