Ett lite tips som jag vill dela med mig ...

... Är ett fruktansvärt bra grej att göra.



När man har städat och vill friska upp hemmet lite extra.
Om man vill att det ska lukta jättegott.
Så tar man en sprayflaska fyller den med varmt vatten , sen tar man
lite sköljmedel och blanda i sen spraya man på de ställen man tycker
behöver friskas upp lite extra :)

Jag brukar spraya soffan , kuddarna och gardinerna. Och det luktar super gott.
Så hoppas ni prova och det funkar verkligen super. Testa och se.

 

                                                                                       SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra tips, ska testa =)



Okej, ja men då vet jag, ska hålla utkik efter dom!

2010-06-17 @ 16:22:56
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0