......................

.......



Idag har jag faktiskt inte haft någon lust att skriva överhuvudtaget.
Men hoppas energin kommer tillbaka imorgon.

Det har varit mycket idag , som jag bara va tvungen att göra och fixa
tillexempel.

Städa köket - ceck √ .
Hänga upp ny gardiner - ceck √ .
Städat toan - ceck √ .
Dammsugat - ceck √ .
Svabbat golv - ceck √ .
Satt över pengar till räkningar - ceck √ .
Storhandlat - ceck √ .
Lagat mat - ceck √ .
Pratat med mamma - ceck √ .
Myst med lillan - ceck √ .

Jaa det va nog det mästa , men men .
Hoppas min skriv förmåga blir bättre imorgon.

Hoppas jag i alla fall.  Sängen väntar snart.
Är dunder trött nu , lillan osver redan så gott så.
                                                                                           SEE YAA !!

 


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Hej Ida,det var som attan vad du hunnit med mycket idag,bra gjort i värmen,klart att man inte har energi att skriva varje dag,sätt Dennis i arbete med det går lite lättare med allt,kramen

2010-06-28 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0