En shopping tur i Skåne ...

.. Med andra ord Kristianstad.



Shit det va verkligen hur längesedan som helst jag va där omkring.
Vi va ju inte inne i centrum om man säger så utan utanför vid
Rusta , Elgiganten , Onoff och Jysk.

Hittade ingen precis sådär på rusta , annars brukar jag minsann handla på
rätt bra där , jo min gröna matta till köket som mamma handlade till mig.
De va väl de ända skulle jag tro.

Stannade inom Eko med på vägen hem nu när man va ute på vägen.
Där hittade vi lite smått och gott. Hittade ett ROSA fiskespö , as häftigt
299,- kostade de och sen fick man en liten fiskelåda till med lite smått och gott.
Hur jävla cool som helst , den vill jag ha. Och den ska jag minsann köpa en
vacker dag. Då äger jag fisket kan jag lova :)

Va ute och fiskade idag me , men va fasen ingen fisk idag heller.
Fattar inte vad de är för fel på dom små nötterna :D

Men det är verkligen rogivande och sitta och meta och kasta lite
fick i alla fall massa färg idag och de tackar man inte nej till precis .

Nee , nu sover lillan nu ska jag passa på att ta mig lite kaffe och sätta
mig ute och bara njuta lite.

Hörs senare.



Jag är ju inte expert på att rita , men ni ser nog att det är ett rosa fiskespö.
                                                  
                                                                                SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0