Dille ...

.. På två glassar.

Det har jag och min sambo fått , vet inte varför dessa två blev väl bara så.
Jag har alltid gillat glass och kommer förmodligen alltid att göra.
Men att verkligen ha dille på en glass e as jobbigt.

Har man dom inte hemma är man minsann tvunget att köpa nya.
Fick ett sånt jäkla sug innan , men klart va " mina " slut och " sambons " också.
Men vi skulle ner till affären nu ikväll och köpa lite mjölk och smör.

Och där mitt framför näsan på oss har dom erbjudande på VÅRA glassar.
Hur lycklig kan man inte bli , hela kvällen är verkligen räddad :D weii.

" Min " dilleglass är såklart glassbåten.


    



" Sambons " dilleglass är såklart ploppglassen.






Mmm , så ikväll ska de minsann ätas glass.
mumsfillibabba !

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0