Dagen kväll är nu över ...

... Nu är klockan så mycket så att sängen vår ropa.

Nu har vi precis badat jag och lillan , så himla roligt och mysigt.
Nu ligger hon i sin säng och få i sig lite mat , tror hon somnar snart
för hon va verkligen övertrött nu efter badet , de tar på hennes
krafter minsann. Men de e sååå mysigt så ni anar inte.

Innan idag tog vi lite nya kort på vår dotter hn blir ju snart 2 mån
stor tjejen. Så vi tänkte att vi skulle ta lite nya foton minsann.
Så här kommer dom .

   

Det finns fler men orkar inte lägga upp alla nu , de tar lite
tid i och med jag har mobilt i denna bärbara dator.
Så fler bilder kommer de lovar jag. Och kanske lite bättre :)
Ska försöka att ta lite fler bilder nu och sen fixa dom svart , vita,

Nee , nu gick sambon ut med hunden och det innebär att vi ska inta
sängen vår snart , för nu är han trött. Det är jag med vill sänga
så det skada ju inte. Så nu gott folk så tackar jag för mig ikväl.

Så höres la vi imorgon så NattiNatti.

                                                                                                        SEE YAA !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0