Bråk med katten ikväll ...

.. För att jag skulle vara snäll och hjälpa han.



Men det hjälpte tydligen inte , han blev inte glad på mig om man
säger så. Igår efter jag kokat upp vatten till lillans mat så
va plattan fortfarande jättevarm. Så hör jag ett konstigt ljud
i köket och katten kallskriker och har sin ena tass i luften

Då hade han trampat på den varma plattan. Jag ville vara snäll så
jag tappade upp ett iskallt vattenbad i diskhon för att jag skulle doppa tassen
så det inte skulle bli värre , men tji fick jag. Han rev mig på handen och blev fly
förbannad , han visste ju inte att jag skulle hjälpa honom.

Attan så ont det gjorde på min lilla hand. Och resultatet.

 

Det gjorde verkligen ondare än va de ser ut , snyggt med ärr på handen
nu till sommaren då , tack lill katten för detta :D


 Lillavännen :D
                                                                        SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0