Båda avsnitten är nu avklarade ...

... Av unga mödrar.



Och jag förstår mig inte på vissa unga damer där helt enkelt.
Kan verkligen sitta och reta ihjäl mig som bara den.

Sen den ena som går på socialen och får socialbidrag och bara lever
på det. Då vill hon köpa en ny bil för 98,000 kr. Men fick inte ta ett lån
pga socialbidrag. Och hon har inte äns ett körkort. Vad ska hon då med en
sån dyr och ny bil till då. Aaa herregud.

Och hon med förlossningsdepritionen da , aaaa kan reta mig på henne.
Visst de kan inte vara roligt att ha de det ska jga inte uttrycka mig något om
men snälla man måste ju försöka i alla fall. Och hennes sambo han jobbar
och tjäna pengar och hjälper till mycket när han kommer hem. Men ändå tjatar
hon på honom hela tiden , jaa det kan inte vara lätt menmen.

Får väl se de 2 andra avsnitten imorgon så får man se vad som händer.

                                                                                         SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0