Är faktiskt lite avis ....

... På min familj som ska åka till Gegås i helgen.




Hade jag haft massa pengar just nu så hade jag minsann
följt med upp för att shoppa loss till tusen.

Men man får väl ta en sväng upp till hösten kanske så man kan
handla på sig nya vinterkläder och julklappar och så klart allt de man
inte ska ha för så blir det ju alltid.

Men givetvis så har jag gjort en lista till mamma som hon ska ta med sig
så det blev ju lite trots allt , fast jag inte skulle ha något.

• Kläder till lillan.
• Vårtsavetter.
• Ny skötväska.
• Svart myggnät till vagnen.
• Paraply till vagnen.
• Oljor.
• Dusch saker.
• Säng kläder.

Jaa de va nog det mesta tror jag , kan inte komma på mer nu.
Men det är säkert fler saker skulle jag tro :)
Men ska bli spännande och se hur allt ser ut sen när dom kommer hem.

Nu har jag suttit och stekt i solen , så lite färg ser jag att jag fått.
Underbart , lillan sover nu så ska ut igen och steka.

                               SEE YAA !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0