Adjö solsken ...

... Idag är det regnets tur att ta över.



Men inte ska man väl hänga läpp för det , hoppas på solsken
resten av dagarna och speciellt ROCK !

Godmorgon får man ta och säga , vaknade kl halv 6 första gången
idag , gav lillan lite mat sen slocknade hon till halv 9. Men vi gick inte
upp förräns 9 , weiii.

Nu har jag städat hela lägenheten , dammsugat , svabbat golv och dammat.
Nu står den tradiga tvätten med på tur , blääää.
Men va ska man göra i detta trissta väder igentligen JO , städa och tvätta =).

Ska ner en runda på stan sen och inhandla lite nya kläder , weiii.
Mina har blivit förstora nu när jag tappat 14 kg efter graviditeten.
Och det är ju aldrig fel med lite snygga kläder som sitter bra.
Får väl ta foto sen och lägga in på vad man har fyndat .

Nee nu sover lillan så gott i vagnen så nu vet jag inte vad jag ska göra ,
sitta här vid apparaten och glo runt och runt.



Hörs senare , BYE BYE !

SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0