Varit på marknad på denna soliga dag ...

... Begav oss till Sölvesborg för lite marknad.



Jättetrevligt och varmt va det idag , man svettades som bara den.
Lillan va super go , hon sov hela tiden vi gick där nere , va väl lite svalare
i hennes vagn än att vara uppe.

Nee vi gick och tittade lite smått men blev inget köp för min del.
Men min mamma och Dennis hittade löpaskor på rean.
Så nu ska min sambo minsann börja traska som attan.

Jaa , blev en liten vistelse hos min mormor&morfar också innan vi
begav oss hemåt för en liten powernap för min del.
Nu har inte kvällen erbjudit så himla mycket , mest bara mys med lillan.
Men hon sover så gott nu efter ett gott varmt bad , så nu ska jag med snart
bege mig till sängen.

För imorgon väntar BVC , ska ha vacc usch ser inte fram mot de , BLÄ!
Men skriver mer imorgon , har en underbar kväll. ♥

Och här kommer lite nya bilder på lillan också.










Jaa , börja med hyss redan nu , herregud :)
NattiNatti.

                                                                                                 SEE YAA !!      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0