Vad som gömde sig i de gula kassarna ....

... Va massa , massa fint.



Blev helt häpen så mycket saker Lova hade fått , herregud.
Hon hade fått.

- Ett litet täcke till sängen.
- Säng kläder.
- Kudde.
- Filtar.
- Handdukar.
- Dregel lappar.
- Nappar.
- Napphållare.
- MASSA KLÄDER ( orkar inte skriva )
- Tvättlappar.
- Olja.
- Tvättolja.
- Myggnät ( svart )
- Vagn nät.
- Rosa kötväska.
- Paraply.
- Pool.
- Snutte kanin.
- Vagn filt.
- Skylt.
- Fingerfärg+tavla.

Tror de va det ända till lillfisan som mormor hade köpt.
De va många , många saker.
Jag och hjärtat fick även vi lite grann med.
Kläder till dopet och de passade och va så fint så , vi kommer
vara dundersnygga , fick massa saker till mina fötter.
Parfym , salvor , dusch saker , ansikts grejs , tjock tröja.

Sen hade min underbara lillebror köpt en jättefin Laptop skin
i underbart vackert rosa motiv , ska sätta på det imorgon.

Så min lilla familj tackar ännu en gång för allt.
Ni är verkligen guld värda , och helt underbara TACK ! ♥

                                                                                                  SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0