The morning is here ....

... Och jag är så trött.





Lillan.
Hon va i Kristianstad igår och hade roligt hela dagen.
Blev sen en tripp hem till Sandbäck där vi grillade och
hade de mysigt en stund.

Väl hemma vid 22 tiden så somnade hon vid 22,30 tiden
och sov ända till 7 imorse , så hon va nog ganska slut
lillfisan efter stads besöket , blev inte så mycket sovande
precis. Nu sover hon igen efter massa mys i sängen
med hela familjen till och med katten låg i sängen.

Mamma.
Idag ska jag försöka att hinna med att ränsa i min gaderob.
Shit , va mycket onödigt jag har där. Kläder som jag inte använder
som lixom bara hänger och tar plats. Så de ska packas ner.

För snart bär det av till Loppis i Ronneby. Så vi får nog
ihop en massa denna gången med. I och med vi ska flytta.
Och sen är det ju aldrig fel med lite extra pengar i handen.

Vid 13,00 tiden ska vi vara på BVC igen och väga och mäta
henne och se hur hon mår idag och sen prata lite om flytten.
Nu blir det kaffe för min del och mys framför TV:n.

                                                                                                SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0