Stranden hela dagen ...

... Blev det igår i den heta solen och varma vattnet.



Därför jag inte skrev ett ända inlägg igår , vi stack
härifrån ungefär vid 11 tiden på morgonen sen kom inte vi
hem förräns ja 17 tiden tror jag. Så vi hade en
underbar dag på stranden hela familjen.

Det va jätte varmt i vattnet , så jag och sambon passade
på att svalka av oss medans lillan sov så himla gott
i vagnen sin. Hon va så snäll och duktig så.

Körde inom affären innan vi stack ner och köpte massa
frukt och massa dricka och sol kräm till mig och lillan.
Till lillan blev det 30+ och till mig cocosolja :)
För jag skulle bli brun , och det blev jag.
Men några dagar till i solen med den på sen e jag brun och fin :).



Så denna är super om man ska bli brun snabbt.
Men ta inte förmycket av den för man kan koka
och bränna sig och det är ju inte trevligt , men den funkar
underbart bra. Jag älskar den och den luktar så underbart gott.

                                                                                                                SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0