Se vad som gömmer sig ...

... I de gula kassarna med blå text.



Ni vet nog vilka kassar jag menar , GEKÅS kassar.
Min familj va ju där igår och shoppade loss , underbart.
Så idag lite senare i eftermiddag ska vi åka hem till dom
Och se vad dom har handlat.

För skickade med en lapp med lite vi skulle ha , men när
min mamma ringde första gången så hade dom varit där ett
bra tag och då va vagnen bara med saker till Lillan :D
Så de ska bli såååå spännande och se vad dom köpt till henne
och till oss. Så underbart snälla så det finns inget.

MY FAMILY IS THE BEST ! ♥

Så hör av mig senare idag när jag vet vad jag har fått med mig hem.




Och få se hur många gula påsar det blir :D
                                                                                                              SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0