Onsdag morgon och solen steker ....

... Och jag svettas ihjäl.





Lillan.
Hon har sovit så gott inatt så. Vaknade idag vid 6 tiden
lite mat och sen sa hon minsann god natt till halv 9 igen.
Sen blev det myspys i sängen en halvtimme innan de va dax
för dagen. Nu sover hon igen , tottan så sött.

Igår va vi på BVC med lillan igen,
Nu väger hon hela 7420 g och är 66 cm lång.
Nu är hon minsann inte så liten längre flickan min ♥

Mamma.
Ska idag ta i tu med den tråkiga tvätten i denna hetta.
Men tyvärr så måste man göra de trista sysslorna med , usch.
Sen hade jag velat åka och bada och svalka mig lite.
Men de får man väl höra med resten om de e okej annars tror jag
att jag åker själv en stund och kan koppla av en aning.

Nu blir det kaffe och en efterlängtad CIGGIS ! :)

                                                                                   SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0