Nu ska jag ta och avsluta dagen ...

... För imorgon väntas ett äventyr.



Lillfisan.
Har nu somnat så gott i sin säng , hon va så trött så.
Hon fick i sig lite mat i alla fall , och hon va verkligen övertrött.
Hon har ju inte sovit så hemskt mycket idag. Det har ju varit
så himla varmt och klibigt. Men hoppas hon sover gott inatt.

Föräldrarna.
Har nu med gjort sig färdiga för sängen , duschat och jag har
ätit en skol med röda fina jordgubbar med iskall mjölk, mmm.
Nu har vi ställt klockan för att komma upp imorgon.
Vi ska åka och fiska eller snarare sambon och min lillebror i en båt.
Så vi flickor passa nog på och bada och sola som attan :)

Så nu tackar jag för mig ikväll , nattinatti ♥


                                                                         SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0