Nu har lillan fått sina första 2 sprutor ...

... Och allt gick super , mamma är så stolt. ♥

Precis kommit hem från ett besök på BVC , nu är lillan vacc.
Allt gick verkligen super och jag är så stolt så.
Så nu är hon vacc bland annat för ,-

→ Stelkramp.
→ Difteri.
→ Kikhosta.
→ HIB¹.
→ Polio.
→ Mässling.
→ Påssjuka.
→ Röda hund.
→ Tuberkulos.
→ Pneumokocker.

Så nu ska hon inte vacc på ett tag och det är ju skönt de.
Ska inom affären senare och köpa flytande alvedon till henne
så förhoppningsvis slipper hon febern , hoppas.hoppas.

Hon vägde 6680 g och va 62,5 cm lång. Så nu är min lilla flicka en
stor tjej i sina bästar dagar :)
Nu ska vi snart iväg och titta på huset så jag åter kommer efter de.
Ha en underbar dag allesammans.



                                                            SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack gumman!

Du, skulle du vilja göra en header till mig i picnic?

<3

2010-07-08 @ 19:35:10
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0