Nu är hela mitt hjärta uppe i varv ...

... Och jag kan inte vara lyckligare.



Imorgon ska jag ringa och säga upp vår lägenhet för vi ska
äntligen flytta till ett hus , ett helt underbart hus.
Så underbart fint och helt underbart läge , ja med andra ord helt underbart.

Så om ett tag blir det av värd till huset och vi kan börja packa upp
aaa , jag längtar verkligen ihjäl mig.

Kvällen avslutade vi med lite fiske i Olofström , helt underbart väder men
tyvärr blev de inget napp :/ men men , skönt att bara komma ut.
Ja imorgon kommer min moster på lite fika sen ska jag fixa en
header till Sandra , sen ska jag nog bara slappa.

Det är ju slut på veckan och då e de ju dax för fredagsmys :D
Men nee nu ska jag bege mig till sängen och sova sååå gott inatt.
Så natti natti ♥



                                                                                                     SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0