Nu är det slut på veckan ...

... Nu är det dax för fredags mys.



God morgon denna underbara fredag , solen skiner och steker.
Underbart , lillan sitter och pratar med vår nya Tv hehe , hon tycker
väl den är fin och hon ser alla klara fina färger.

Hon har sovit bra inatt , somnade igår vid halv 10 tiden och vaknade första gången
vid 6 tiden idag på morgonen tror jag. Sen har vi sovit till 10 hon och jag .

Nu är jag helt såld minsann , satt och tittade på Twins , vet inte varför
men där hade dom en sak man har i köket som heter Salads Chef.
Shit den vill jag verkligen ha , hur bra är den inte då ?
Man bara lägger de man vill hacka eller dela på en sak som tar sönder de
sen bara trycker man , hur änkelt är inte de nu när man är småbarn förälder

Nu hinner man ju verkligen med maten bra , jaa detta har en funderare faktiskt.
Såld är jag hade jag haft massa , massa pengar hade jag köpt den på en gång.

Nee nu väntas kaffe i solen :) , hörs sen.



Gå in på Twins.com och kolla in den :)

                                                                             SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0