Nehe , John Blund har tagit i min hand ...

... Gud va trött jag blev helt plötsligt.



Jaa , nee nu blir det sängen för min del. Blev så trött så.
Måste ju verkligen vara utvilad tills morgondagen för då
väntas de fika med andra underbara mammor på slottet i
Sölvesborg , ska bli hur mysigt och trevligt som helst.

Verkligen roligt att träffa andra mammor med barn i olika åldrar
man kan ju lixom dela med sig och ta emot nya knep kanske.

Ska verlkligen inte glömma kameran , det är lixom ett måste
imorgon , så det blir nog några foton imorgon.

Lillan hon sussar såååå gott i sin säng nu , hon somnade 9
så ska bli spännande och se när denna lilla fröken vaknar inatt.
Men nu är det min tur att somna sååå gott i vår säng.

Så skriver imorgon , Nattinatti ♥



JOHN BLUND tar mig nu i handen så går vi och lägger oss.
                                                                                         SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0