Mamma och dotter tripp ...

... Till Sandbäck blev det idag.


Jag skulle inviga deras pool idag med lillan .
Det va skönt i poolen i detta underbara väder , lillan
tyckte de bara va skönt att doppa sina fötter lite och plaska med dom.

Vi blev bjudna på grillad korv och god rabarber paj och kaffe såklart.
Underbart gott i detta vädret , tog även 5 jordgubbar och smaskade i mig.
Mmm , då är det ju verkligen sommar när man kan äta gubbisar.

Fick även en AS snygg ED HARDY tröja av pappa som min lillebror
hade beställt , så jag ska verkligen beställa flera gånger.
Nästa gång dom ska beställa ska jag med vara med minsann. Weeii.

Nu , sover lillan gott gott. Och jag vet inte vad jag ska hitta på ?
Vill åka och fiska en runda , men sambon vill inte följa med :(
Så jag får väl ta det någon annan kväll. Inte roligt och sitta själv.

Nee , kanske ska sätta på lite kaffe , och sätta mig ute och mysa i solen
in i de sista. JAA de ska jag.





As najsa tryck , ska verkligen beställa nästa gång.
Ingen av dom här trycken på min tröja ska ta bild och lägga in.

                                                                                SEE YAA !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0