Lillans underbara sovmorgon ...

... Man kan ju inget annat än att pussa på henne.



Somnade igår efter jag skrivit , somnade med sin lilla hicka.
Men hon har sovit underbart inatt , vaknade vid 7 första gången och
somnade nog vid 11 tiden skulle jag tro. Och då har hon sovit många
timmar i streck minsann.

La henne i våran säng där låg hon och pratade och joddlade och skrattade.
Sen 1 , 2 , 3 så sov hon igen och då passade jag med på at somna om en stund.
Sambon kom och väckte oss vid 10 tiden och då va vi utvilade både hon och jag.

Nu har vi pratat lite och myst och ätit och varit
ute och legat och myst i de fina vädret.
Hon tyckte det va helt underbart skönt. Så nu sover hon så gott igen i sin säng
så nu ska jag ta min lite kaffe och sen sätta mig ute en stund , sen får jag väl
göra mig klar och sen fixa lite här hemma.

Ha en underbar dag alla.

 ♥  
 ♥  

Mammas lilla sessa som snart blir 3 mån , helt otroligt va tiden den går fort.

                                                                                          SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0