Kvällen erbjöd dottermys...

... Sambon / pappan åkte iväg för att pilka torsk.



Lillan somnade.
Redan vid halv 9 tiden , när vi gick en tripp till Benny´s livs.
Fick väcka lillan nu för ny blöja och lite mat. Nu sover hon i sin säng
så gott så. Och hoppas hon sover gitt inatt med.

Mamma Ida.
Tillbringade kvällen framför Tvn för att titta på premiär avsnitten på
kanal 5 - Livet på BB.
Mycket roligt och se hur andra har det och deras stora äventyr.
Alla va så söta så , men gillade inte den pappan ibörjan
shit jag hade verkligen fått spader på honom där inne.

Tur mitt hjärta inte va sådan utan hjälpte mig mycket.
Jaa , nu ska jag vänta in min älskling . Vet inte när han kommer.
Men jag får väl kika runt lite här på datorn och se om jag hittar något
roligt och trevligt.
Så jag tackar nog för ikväll, så vi höres imorgonbitti.

NattiNatti everybody. ♥

 ♥

 

                                                          SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nattinatti gumman =)

2010-07-14 @ 22:21:03
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0