Jaha , och här sitter man och väntar ...

... Tråkigt att de ska vara så.



Men det är bara att bita i de sura äpplet och prata.
Och lösa det på bästa sätt , och det fixar man minsann.

Besviken kan man vara på flera personer ibland när dom ber sig
lite illa åt , men inte farligt man blir bara så besviken och ledsen.
Att man inte kan hålla saker man lovar , men men.

Nu ska jag i alla fall inta min säng alldeles strax när min sambo kommer hem.
sen hoppas jag på en underbar sovmorgon imorgon. Hoppas kan man alltid :)
Och familjen min åker till ullared , gegås. Lyckostar !

Nu är jag på bätte humör än innan i alla fall.
Och de ska man väl vara glad för , annars jäklar :)
nee bara skojja jag är så snäll jag , inget att vara rädd för.
Eller kanske ibland , hehe. Nattinatti på er alla. ♥

 




God natt.

                                                                                   SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0