Imorgon smäller det ...

... Nu hoppas vi på det bästa.



Imorgon halv 4 ska vi vara och kolla på huset , kan verkligen
inte mer än att längta. Ska bli så himla spännande och se.
Hoppas verkligen allt är som de ska nu , hoppas hoppas.

Idag tog vi minsann en fiske tur med efter vi varit i Sandbäck.
Helt underbart väder , och vi fick fisk.
JAG fick till och med fisk , hallå ett under :) Va så stolt så.
Sambon min fick en GÄDDA , as häftigt , har aldrig sett en så
på nära håll , helt fantastiskt . COOLT !

Jag ränsade den och va så duktig så , så de har jag med gjort nu. Weeii.

Nee nu ska jag kolla till lillan som ligger och pratar och joddlar i sängen sin.
Hon verkar inte vilja somna den lilla sötsaken.
Få kanske ta upp och mysa lite med henne , så somnar hon säkert sen.



 Har en underbar kväll / natt.
                                                                                                SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0