Godmorgon underbara tisdag ...

... Ny dag med massa roligt.




Lillan.
Sov jättegott inatt , vaknade första gången vid 4 tiden.
Ville ha lite mat sen somnade hon om och vaknade till vid 7 tiden
igen , men somnade om till 8 igen med den gröna nappen i munnen.

Funderar faktiskt på att köpa nya nappar till henne nu för hon
har gröna nappar :) kanske inte flickigt men men.

Nu sover hon igen , så hon är nog ganska trött idag.
Sen bär det av till Sandra i Nroje.

Mamma.
Ska idag försöka hinna med att städa lite i min gaderob för där inne
är det verkligen kaos , och ska försöka att ränsa mina kläder
ordentligt denna gången , för det hänger massa , massa kläder
som jag inte använder överhuvuvdtaget.
Så får väl ta en tur med det sen.

Sen ska jag försöka hinna städa av här hemma med idag.
För veckan väntas det främmat nästan varje dag.
Och då ska det vara fint här så det inte är så mycket att göra sen.

Östersjö festivalen startar ju imorgon , weii.

                                                                                SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0