Godmorgon fullspäckad dag ....

... Har uträttat det jag skulle ringa idag.




Ring och pratat med Tele 2. Så nu vet vi hur vi ska göra
nu när vi ska flytta , bra att vara ute i god tid.

Lillan.
Somnade runt halv 10 igår ikväll och vaknade första gången
vid 4 tiden imorse . Blev lite mat sen pang sov hon till halv 8.
Tittat lite på bollibompa nu på morgonen medans jag ringt.
Sen lite bus och mys , nu sover lillan igen som en stock.

Idag.
Ska vi lämna lillan och hunden till mormor & morfar.
För jag och sambon ska åka till Sölvesborg med Sofie & Fredrik och deras
lille nyfödde son och titta på soffor.
Häftigt nog har vi hittat samma soffa som vi vill ha så tänkte åka
tillsammans och titta , se om det blir soff köp :).

Så nu väntar vi bara in dom , skulle dyka upp runt 11 tiden.
Jag ska plocka undan här lite och försöka äta frukost.
Sen blir det väl att göra sig iordning för Sölvesborgs besök :)
Hörs senare och trevlig dag på er alla :)

                                                                               SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0