Ett dopp i de blå ...

... Hade ju inte suttit fel , klibbit , svettit och varmt.



Shit denna värmen e ju olidlig , men man ska ju inte klaga detta e
ju de vi väntat på. Men lite regn på nätterna hade ju inte suttit fel.

Jag skulle städa av lägenheten idag , och ta toaletten shit jag har nog aldrig
svettats så mycket som jag gjorde. Usch.
Men nu är det gjort i alla fall och nu dofta de gotti gott. Tvätten den håller på
så nu är den med snart färdig , inte lika jobbigt med trisst som attan :)

Lillan hon sover i ett svalt sovrum med fläkt och öppna föster va så gott
när jag gick in och la henne. Så hon sover nog gott.
Hon somnade gott igår kväll efter hen dag /kväll på stranden. Hur mysigt som helst
med dessa underbara kvällsdopp.

Hon somnade runt 23 och sov till 8 , så gott så .

Nu ska jag ta kaffe och gå ut och sätta mig en stund i
skuggan och koppla av och svettas lite till :D


                                                                          SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0