Den underbara fiske kvällen fick lite lycka ...

... Till slut i alla fall.



Hjärtat mitt fick upp en gädda till idag , så nu kan vi minsann
äta gädda båda 2 , jag har aldrig smakat de innan så får
hoppas jag inte blir allt besviken , men de tro jag inte.

Ja kan fortfarande inte fatta att vi ska flytta till hus om ca 3 mån.
Har skrivit på och skickat. Så snart är lägenheten med uppsagd.
Ja ikväll händer de inte mycket mer , vi grillade lite ikväll.
Tog oss en varsin kall starköl , gott som satan :)

Nu sitter jag och snegla lite på Jhonny Cash & June Carter i Walk the line.
Underbar fim , helt betagen så bra är den , sitter verkligen och
sjunger med i alla låtar , man kan ju inte låta bli :D

Nee snart blir det sängen för min del , börja bli ganska trött nu faktiskt.
Och det är ju en dag imorgon man ska åka med .
Lillan sover sen en halvtimme tillbaka hon va så trött så flickebarnet :)
Så vi hörs imorgon. NattiNatti.



     SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0