Dagen har varit underbar ....

... Och såklart hittat massor man vill ha.



Lillan.
Lämnade vi idag till mormor & morfar & morbror.
För att vi skulle kunna gå och titta i lugn och ro.
Hon har haft det dunderbar och sov när vi hämtade henne.
Och då hade hon sivit i 2 timmar. Svalt och skönt ute i skuggan.

Jag och lillan tog med en nap på 2 timmar innan , gott.
Och jätte mysigt med lite kärlek och mys innan man somnar.
Nu sover hon igen , och hoppas att hon sover igenom natten.

Föräldrarna.
Va ju idag och tittade i Möbelaffären i Sölvesborg efter en ny soffa.
Hade ju spanat in en i bladet , men shit den va stor.
Inte alls som vi tänkte oss att den skulle va , men fin va den.
Men vi hittade en annan vi ville ha istället och som vi tyckte passade oss
lite bättre. Och vi tjänade 2000 ,- om vi tig denna istället för den andra
och det är ju dunderbra.

Vi avslutade dagen med Sofie & Fredrik & lilleman på glassbåten.
Va jättelänge sedan man va där , och gott va de mmm.
Tog en mjukglass och gud så gott de va :)

Nu blir det minsann sägen för oss med. För imorgon drar jag
till Norje till min älskade Sandra. Äntligen.
För massa prat och skitnack och kaffe :)
Så tackar för ikväll , nanna sött.♥


Den smaskade jag på , hette "mjukglass special" tog jordgubb
och det va årets första mjukglass , mmm . gottigottgott.

                                                                                   SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0